آیا آجیل برای اسهال مفید است؟
ادامه مطلبسبد خرید خالی است!




خرید حضوری از ما


عااااااااااااااااااااااااالی
درود بر شما بار چندم که از امین خرید میکنم محصولات از لحاظ قیمت کیفیت و بسته بندی عالی هستن بابت هدیه هم خیلی ممنونم پر برکت باشید سپاس بیکران
بسته بندی شیک محصول... اگر کادویی چیزی خواستید بگیرید حتما از این فروشگاه بخرید که خیلی شیک بسته بندی میکنن
عالی هستند! چه بسته بندی های زیبایی دارید! ممنونم.
هم کیفیتش بسیار عالی و هم بسته بندی بسیار زیبا
ممنون از فروشنده ی محترم 🙏
ممنونم.
کیفیت انجیر پایین بود، انجیر ممتاز نبود.
خیلی خیلی ممنون. عالی بود.
خدا قوت مثل همیشه عالی👏🤌
با بسته بندی بسیار زیبا ارسال شد
ممنون از فروشنده ی محترم
بسیار عالی
واقعا آجیل فروشیه خوبیه. کیفیتش عالیه. بسته بندی هم بسیار فوقالعاده.
سلام بهترین سفارش آنلاین و با فروشگاه امین تجربه کردم واقعا بی نظیر با بسته بندی فوق العاده زیبا و جذاب و کیفیت محصولات بالا و تازه بودن ممنونم ازاین همه خدمات عالی 🙏🙏🙏
سپاس فراوان بابت کیفیت عالی و بسته بندی شیک🙏🏻🌸
یعنی کیفیت آجیلا که همه درجه یک یک طرف، بسته بندی که هر سری میفرستن اینقدر شکیل یه طرف، خدا بتون برکت بده
بادام زمینی ریز بود
عالی خیلی بسته بندی خوبی بود و قشنگ ممنون
حلوا خوب و لطیف بود👍، شیرینی آلمانی بوی خیلی بدی میداد احتمالا در شرایط بدی نگهداری شده👎
پیک درب واحد تحویل ندادند، ما که در محدوده خونه مون سفارش میدیم اگر مشکلی نداشتیم حضوری میرفتیم و ازشون خرید میکردیم .
کیفیت و بسته بندی محصولات این فروشگاه عالیه. بارها ازشون خرید کردم و ایرادی ندیدم اما متاسفانه این بار به جای تافی یک کیلوگرمی، نیم کیلویی ارسال شده بود که با تماسی که با پشتیبانی گرفتم، پول نیم کیلو تافی به حسابم برگشت داده شد.
خیلی تازه بود ممنون از توجهتون
ممنون عالی
مثل همیشه عالی بود.
ممنون عالی
سفارش دومم هست . بسیار تمیز و تازه . شیرینی خوش عطر و طعم . پکیجینگ بسیار زیبایی دارند . کسب تون پررونق
خیلی راضی بودم. همشون عالی بود. فقط پیک تاخیر نسبتا زیادی داشت.
گز، آبنبات روشِن و آبنبات بلژیکی که از قبل شناخت داشتم خیلی خوب و خوشمزه بودن. از پیک زحمتکش تشکر می کنم. ممنون و خسته نباشید.
بجای شکلات پینک ، candy فرستادن بعد از ۱/۵ ساعت
عالی مثل همیشه
عالی
آخرین مطالب مجله
مشاهده همه
ممنون .